- Hoe zoeken ik naar een bepaalde product?
Zoek snel door het artikel in het zoekveld boven de pagina in te vullen en druk op zoeken. Je kunt ook snel zoeken door een keuze te maken van een bepaalde categorie.
- Moet ik een account aanmaken?
Voor het afronden van je bestelling is het niet noodzakelijk een persoonlijke account aan te maken. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling als gast af te ronden. Je gegevens worden dan eenmalig gebruikt en niet bewaard voor een volgend bezoek.
- Hoe maak ik een account aan?
Wanneer je klikt op "Mijn account" kun je een nieuw account aanmaken. Voor het aanmaken van een account vul je je naam, e-mailadres en persoonlijk wachtwoord in.
- Wat zijn voordelen van een persoonlijke account?
Wanneer je ervoor kiest om een persoonlijke account aan te maken worden je gegevens bewaard. Zo kun je bij een volgend bezoek aan onze webshop eenvoudig en snel inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord. In je account kun je betaalingen en bestellingen snel inzien.
- Ik heb mijn wachtwoord vergeten
Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. Je krijgt een e-mail toegestuurd waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.
- Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan kiezen voor vooruitbetalen. Na je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. In deze orderbevestiging staan al onze bankgegevens waarnaar je de betaling kan overmaken. Zodra we je vooruitbetaling binnen hebben ontvang je een e-mail als bevestiging.
De binnengekomen betalingen worden één keer per dag bijgewerkt. Dit gebeurt rond 9:00 uur. Doorgaans duurt een electronische overboeking 1 tot 3 werkdagen vanuit Nederland. We kunnen alleen orders uitleveren nadat de vooruitbetaling door ons is ontvangen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op