Klachtenprocedure

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je blij bent met onze service en natuurlijk met de bestelde artikelen. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, laat het ons dan weten. Dan zullen we ons uiterste best doen om samen een passende oplossing te vinden.

  • Stuur een e-mail met ingevulde klachtenformulier naar: info@topkralen.nl
  • Betreft je klacht een verkeerd ontvangen of beschadigd artikel? Stuur dan enkele duidelijke foto’s van het artikel mee.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Indien mogelijk lossen we het probleem gelijk voor je op. Mocht het meer tijd nodig hebben dan laten we je weten wanneer we er op terugkomen.

Om het probleem zo goed mogelijk op te kunnen lossen vragen we je een eventuele klacht zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, bij ons te melden.

 

Klachtenformulier download hier

 

© 2017 - 2021 Topkralen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel